Zapisanie na szkolenie dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
TYTUŁ SZKOLENIA | Neurodydaktyka: uczenie się i nauczanie języków obcych w świetle badań nad mózgiem (zdalne) |
||||
OPIS SZKOLENIA | Stany sprzyjające i niesprzyjające uczeniu się języków obcych z perspektywy neurobiologicznej. Wnioski wynikające z neuronauk dla planowania procesu uczenia się i nauczania. Nauczanie i uczenie się języków obcych przyjazne mózgowi – rozwiązania praktyczne: kluczowe momenty lekcji, praca z tekstem w języku obcym, sposoby aktywacji posiadanej wiedzy, planowanie sekwencji lekcji języka obcego zgodnie z zasadami neurodydaktyki. Stany sprzyjające i niesprzyjające uczeniu się języków obcych z perspektywy neurobiologicznej. Wnioski wynikające z neuronauk dla planowania procesu uczenia się i nauczania. | ||||
OBSZAR TEMATYCZNY | DYDAKTYKA: języki obce | ||||
ADRESAT | Zainteresowani nauczyciele języków obcych | ||||
TYP SZKOLENIA | warsztaty i kursy doskonalące | ||||
ILOŚĆ GODZIN | 10 | ||||
CENA (PLN) | 210 zł | ||||
LOKALIZACJA |
|
||||
DODATKOWE INFORMACJE | cz. 1 – 07.11.2020, godz. 09:00 – 13.15, cz. 2 – 21.11.2020, godz. 09:00 – 13.15 | ||||
WYBIERZ TERMIN |
|
||||
OCZEKIWANIA |
Jeżeli masz pytanie dotyczące tego szkolenia możesz zadać je bezpośrednio prowadzącemu: |