Zapisanie na szkolenie dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
TYTUŁ SZKOLENIA | Projekt Teatralny Profilaktyka przez sztukę – Zwiększanie uważności na problemy psychologiczne, społeczne i psychiczne współczesnej młodzieży (zdalne) |
||||
OPIS SZKOLENIA | Projekt jest organizowany przez Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu we współpracy z partnerami. Realizacja projektu jest finansowana ze środków Samorządu Województwa Dolnośląskiego. Projekt jest skierowany do nauczycieli i uczniów szkół ponadpodstawowych we Wrocławiu, dla uczniów zainteresowanych artystyczną formą aktywności pozaszkolnej. Projekt ma na celu przygotowanie spektakli teatralnych, które zwiększą świadomość i wiedzę społeczności szkolnych (uczniów, nauczycieli, rodziców) na temat problemów emocjonalnych, społecznych oraz zdrowia psychicznego wśród młodzieży. Cele szczegółowe: • Zwiększenie uwagi, empatii i wrażliwości nauczycieli oraz uczniów na problemy związane ze zdrowiem psychicznym młodych ludzi. • Poszerzenie wiedzy uczniów i nauczycieli na temat wrażliwości emocjonalnej, kryzysów psychicznych oraz ich przyczyn (m.in. niezaspokojonych potrzeb, takich jak potrzeba bezpieczeństwa, przynależności, własnej wartości; samotności, zagubienia w społeczeństwie, bycia ofiarą przemocy rówieśniczej, domowej, cyberprzemocy). • Promowanie psychoedukacji poprzez sztukę. • Wyposażenie uczniów, nauczycieli i rodziców w wiedzę o dostępnych formach wsparcia i pomocy w sytuacjach kryzysowych związanych ze zdrowiem psychicznym. | ||||
OBSZAR TEMATYCZNY | wychowanie i opieka | ||||
ADRESAT | zainteresowani nauczyciele | ||||
TYP SZKOLENIA | seminarium | ||||
ILOŚĆ GODZIN | 2 | ||||
CENA (PLN) | bezpłatne | ||||
LOKALIZACJA |
|
||||
DODATKOWE INFORMACJE | 24.10.2024 15;30-17:00 MS Offfice, aplikacja Teams | ||||
WYBIERZ TERMIN |
|
||||
OCZEKIWANIA |
Jeżeli masz pytanie dotyczące tego szkolenia możesz zadać je bezpośrednio prowadzącemu: |