Zapisanie na szkolenie dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
TYTUŁ SZKOLENIA | Neurobiologiczne podstawy uczenia się i nauczania (zdalne) |
||||
OPIS SZKOLENIA | Stany sprzyjające i niesprzyjające uczeniu się z perspektywy neurobiologicznej: (1) Ewolucja centralnego układu nerwowego a uczenie się; układ limbiczny i płat czołowy w procesie uczenia się; wpływ stresu na funkcje hipokampa; zasoby ludzkie a uczenie się. (2) Fizjologia (dopamina; procesy uwagowe; gesty w procesie uczenia się; odżywianie, tlen, woda, sen, postawa ciała) i psychologia (wpływ emocji na proces uczenia się, neurony lustrzane). (3) Pamięć: funkcje, rodzaje i pojemność pamięci; rola neuro¬przekaźników; strategie służące zapamiętywaniu nowego materiału; przetwarzanie powierzchniowe versus przetwarzanie głębokie. Wnioski wynikające z neuronauk dla planowania procesów edukacyjnych. | ||||
OBSZAR TEMATYCZNY | DYDAKTYKA: ogólna | ||||
ADRESAT | Zainteresowani nauczyciele | ||||
TYP SZKOLENIA | warsztaty i kursy doskonalące (zdalne) | ||||
ILOŚĆ GODZIN | 6 | ||||
CENA (PLN) | 126 zł | ||||
LOKALIZACJA |
|
||||
DODATKOWE INFORMACJE | 06.10.2020 r., cz. 1 – 06.10.2020, godz. 16:00 – 18.30, cz. 2 – 08.10.2020, godz. 16:00 – 18.30. Narzędzie: Microsoft Office 365, Teams. | ||||
WYBIERZ TERMIN |
|
||||
OCZEKIWANIA |
Jeżeli masz pytanie dotyczące tego szkolenia możesz zadać je bezpośrednio prowadzącemu: |