Zapisanie na szkolenie dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
Kliknij ZALOGUJ lub REJESTRACJA w celu utworzenia nowego konta.
TYTUŁ SZKOLENIA | Jak rozbudzać ciekawość uczniów matematyką – projekty, gry i zadania problemowe (zdalne) |
||||
OPIS SZKOLENIA | Matematyka jako sposób myślenia i rozumienia rzeczywistości. Projekty STEAM z elementami matematyki. Grywalizacja i escape roomy matematyczne. Zadania otwarte i uczniowskie pytania badawcze – jak inspirować uczniów do samodzielnego stawiania problemów i szukania rozwiązań. Wykorzystanie AI oraz AR/VR do wizualizacji pojęć. Matematyka w ruchu i przestrzeni – lekcje terenowe, matematyczne podchody, kodowanie w przestrzeni (np. z robotami). Refleksja i dokumentacja procesu uczenia się – portfolio ucznia, mapy myśli, prezentacje projektów. | ||||
OBSZAR TEMATYCZNY | Dydaktyka | ||||
ADRESAT | zainteresowani nauczyciele | ||||
TYP SZKOLENIA | warsztat | ||||
ILOŚĆ GODZIN | 3 | ||||
CENA (PLN) | 105 zł | ||||
LOKALIZACJA |
|
||||
DODATKOWE INFORMACJE | godz. 16.30-18.45. Narzędzie: Microsoft Office 365, Teams. Kierunek 8 polityki oświatowej państwa. | ||||
WYBIERZ TERMIN |
|
||||
OCZEKIWANIA |
Jeżeli masz pytanie dotyczące tego szkolenia możesz zadać je bezpośrednio prowadzącemu: |